Geotest jest na polskim rynku ponad 30 lat. Dziś dzielimy się dwiema ważnymi zmianami w naszej działalności:
- wdrożeniem nowego systemu identyfikacji wizualnej
- zmianą lokalizacji biura
Nowa identyfikacja wizualna
Obok stale zwiększającej się liczby realizowanych projektów i rozwoju zespołu, zdecydowaliśmy się na wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Nowy wizerunek Geotest odpowiada lepiej naszym wartościom, czyli pracy zespołowej, nastawieniu na rozwój i odpowiedzialności. Nazwa Geotest pozostaje niezmieniona, za to pojawiają się nowe, żywe i dynamiczne kolory z dominacją pomarańczowego - koloru entuzjazmu, aktywności i energii. Cała identyfikacja marki jest nowoczesna, lekka oraz ponadczasowa. Naszym celem jest być liderem w swojej kategorii pod każdym względem, nie tylko projektowym i merytorycznym, dlatego nowy branding to naturalny krok w naszym rozwoju.
Zachęcamy do przejrzenia całkowicie zmienionej strony internetowej, Duże zmiany zaszły również w dokumentacjach, gdzie oprócz nowego brandingu wprowadziliśmy szereg zmian, które pozytywnie wpływają na czytelność i przejrzystość przygotowywanych przez zespół dokumentacji i raportów.
Nowa siedziba
Wraz z rozwojem zespołu konieczna stała się zmiana biura. Przenieśliśmy się tylko kilkaset metrów dalej, ale mamy teraz więcej przestrzeni nie tylko do pracy nad dokumentacjami, ale także do analiz w naszym własnym laboratorium.
Adres nowego biura to:
ul. Wita Stwosza 59a
02-661 Warszawa